Fredag 16 december

Dagen idag har bestått av massor med matteplugg, grupparbete samt genomgång inför tentan på tisdag!

När jag kom hem var det ett glatt och relativt piggt barn som mötte mig. Härligt! Konstaterade att Vincent börjar bli sig själv igen :)

Han skippade dock vilan idag vilket gjorde att han slocknade på två röda ikväll, mitt i gråten om att få sova på soffan medans mamman klappade och sjöng "ajabuff".
Men oh vad skönt att få somna utan varmt barn som "knör" och vrider sig. Älskade unge!!!



Kommentarer
Postat av: Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Så söt !



Förresten, du skulle inte vara intresserad utav en ny, personlig och avancerad design? Just nu tar jag endast 50-100 kr och då ingår allt. :)

2011-12-20 @ 23:23:29
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!