10 december 2011

vilken dag! Jag är oerhört irriterad över olika saker som pågår i mitt liv just!!!
Samtidigt som det känns som att jag ibland inte hinner med, det går i ultraspeed!
Börjar oroa mig inför vad som komma skall med c-uppsats och livet därefter!

Nåja! Idag var vi iaf nere på stan en sväng med min mamma och pappa samt Ebba och Smilla! Vincent blev överlycklig över att få träffa dem :) Kikade på Tomten som dansade och sjöng och fikade lite, men var så mycket folk och trötta barn så vi åkte hem efter en stund :)

När Vincent och Robin vaknar ska vi nog fixa pepparkakshus....

önskade att vi skulle göra ett sånt här:

men det här är närmare verkligheten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!