Inskolning igen...

I måndags började vi skola in Vincent på den nya förskolan. Vi bytte eftersom denna ligger mycket närmare, vilket innebär att jag slipper starta bilen för att lämna honom.

Nåja det gick jättebra att både äta och sova på förskolan. Han har vinkat glatt til mig alla dagar. även idag trots att han var lite hängig eftersom han var vaken inatt.
Med andra ord behövs ingen vecka nr2 med inskolning, bara för att han är så duktig!! :)
Iof är det ju tur, iom att stockholmsresan blev senare än jag tänkt så fick vi skjuta på inskolningen.

Min duktiga kille!!! (som Vincent för övrigt är snabb med att berömma sig själv med också)
Varje morgon tänder han lampan i vårt sovrum och säger sen stolt "doktig tille".

på IKEA när vincent provade en kul mössa...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!