torsdag 28 April 2011

Har så mkt jag borde göra... Skriva klart, städa, plocka undan, förbereda, göra mig klar för skolan och massor med annat. Men jag fastnar här...
Snart är jag klar och ska ta tag i resten innan det är dags att åka till skolan.
Liten är på förskolan och har lattjo med kompisar. Kom på att han blir 17 månader idag (längesedan man räknade månader).

Nu ska jag skriva klart och sen gå ner i förrådet och rota lite för att testa en sak innan bröllopet :)

Imorn är vi lediga och förhoppningsvis ska vi på mysbesök!! :)

Liten Vincent....


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nyfiken.....

2011-04-30 @ 11:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!