förkylning

Idag är jag SEG!
Vincent är förkyld...
Igårkväll när jag sovit typ en timma började han gråta och vara ledsen, tar man fram snorsugen illvrålar han och slår bort händerna.
Efter att vi med våld fått bort lite snor och petat i honom näsdroppar samt en alvedon låg vi och svettades i våran säng, allihop!
Bök och stök och gråt va 5:e minut ungefär. Tillslut orkade jag inte utan tog upp honom och gick runt och vyssjade honom, där och då bestämde jag mig för att syskon kommer inte på tal på ett bra tag.
Mindes sömnlösa kvällar då vi gick och gick och bar på Vincent. I bärsele, hårdliften, famnen ja på alla sätt som fick honom att lugna sig.
När han till slut lugnat sig gick vi in på hans rum och jag prövade att lägga honom i sin egen säng, till slut somnade han. Och jag med, liggandes på en filt på golvet.
Efter en liten stund gick jag in och sov vidare i min säng! aningen stel i ryggen. Sen var jag upp ett par gånger till och nattade om och stoppade i nappen.
När klockan var 6.20 var det uppstigning. Suck!
Men det är tur att han är glad för övrigt :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack! :D

2010-09-10 @ 11:56:01
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Daniel

Krya på er!!!!

2010-09-10 @ 13:34:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Ja dom är verkligen supernajsiga :) Tack :)

Kram

2010-09-11 @ 19:01:19
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!