min framtid eller nåt...

Har lite ont i magen...
Imorgon avgörs min framtid...eehh... vintern iaf!
Ska på möte i skolan och diskutera vilka uppgifter jag ska göra och inte göra.
Jag diskuterar helst att jag slipper allt, men det blir nog svårt att få med läraren på det.

Lite nervös är jag iaf. Hoppas Vincent sköter sig :P
Japp hulliganungen skall med på sitt första skolmöte.


Idag har vi varit över och lekt med godingar next door. Kul att ha lekkompis (och förhoppningsvis dagiskompis) så nära :)
Nu blir det äpplepaj!

Kommentarer
Postat av: myamia

Lycka till idag! Sätt tanten på plats! kram mya

2010-10-01 @ 07:54:57
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: sandra

får vi göra om snart igen! Max pekar på er dörr varje gång vi går ut ;) och öl kvällen får vi inte glömma bort?! kram!

2010-10-03 @ 19:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!