egentid vs pluggtid

Jag är helt ensam hemma. Sitter i morgonrocken och njuter av tystnaden.
Att blogga utan klåfingriga händer.
Tanken med min sk "egentid" är att jag ska plugga. Ni vet läsa böcker, skriva ner viktiga saker och börja pilla med arbeten som ska lämnas in när jag börjar om 1 månad.
Men än så länge känner jag att jag ska göra lite annat först... Jag ska bara...

Inatt testade vi en annan metod för att få Vincent att sova i sin säng. Ikke!
La en madrass på golvet precis intill hans säng men nej, sova hos mamma är det enda rätta.
Så vi låg där på madrassen tätt intill varandra.
Snosade och myste. Jag njöt av att han fortfarande vill ha mig nära. Faktiskt!
Jag sov dåligt men när Vincent vaknade lämnade jag över till pappan och somnade om i min säng en stund. Skönt!!

När jag läser detta känner jag att jag är lyckligt skattad som får vara med om allt!!


NU åter till arbete!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!