11 månader av kärlek ♥

Idag blir min lilla älskling 11 månader.
Om en månad blir det kalas :)

Sitter och tittar på SOS västkust. En bebis som föddes på köksgolvet hemma.
Jag blir aldeles nostalgisk när jag ser sånt. Börjar minnas den dag då Vincent föddes.
En mörk och kall novemberkväll.

För 11 månader sedan låg vi på ett rum på förlossningen med guldklimpen i famnen och lustgasen tryckt över munnen. Jag ville bara njuta av min bebis som var det finaste jag sett :)

Nåväl 11 månader senare är han fortfarande det finaste jag vet men med ett "hiskeligt" humör!!
Envis som få men ändå sprallig :)


imorn blir det nog lite plask i badhuset om jag orkar ta mig samman och åka dit... :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, det känns verkligen som en evighet sedan han bara var en liten groda som utsättes för magplask och nu är han stora killen! :)

2010-10-29 @ 09:06:22
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!