fars dag och skolarbete

Trist väder ute och en massa MÅSTEN inne.
Jag försöker verkligen plugga men för varje steg framåt är det minst 2 tillbaka.

Nu har vi även börjat kämpa med Vincents vakna-mitt-i-natten-och-bara-somna-om-i-mammas&pappas-säng-grej.
Att köra 5 minuters mitt i natten är inget jag rekomenderar.
Men han somnade till slut om iaf.

Nåja idag är det fars dag och den firar vi med att spackla klädkammaren och äta torra muffins ;-)
Vincent firar genom att inte sova...
Killarna sitter och kollar på tennis och jag ska återgå till skolarbetet.


Kommentarer
Postat av: Madde

Hur gör ni för att få han att sova i egen säng på natten våran Filip vill sova brevid oss efter första passet i egen säng

2010-11-15 @ 09:49:10
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!