Måsten...

just nu är jag mindre nöjd med tillvaron..
Jag insåg att jag har en hel del (läs massvis) med grejer att fixa till skolan innan den börjar.
Bl.a. 3 seminarie uppgifter och 1 praktisk uppgift.
Har även insett att det är 2 veckor kvar... (får verkligen ont i magen av att tänka på det)

Men ska se det positivt (jag MÅSTE)om jag inte klarar det nu så får jag ju en chans till.
Och 2 seminarier spelar det inte så stor roll VAD jag skriver, det som räknas är att man tänkt och är med... sånt gillas :)

Märks att man varit borta från det ett tag, hoppas jag överlever december..

Nåja nu ska jag inte gräva ner mig utan ser framåt. Nu ska jag pussa lillen♥ och sen somna.
Imorn har jag lite to dos att pilla med.

Kommentarer
Postat av: amanda

hoppas allting går bra :)

2010-11-12 @ 12:58:57
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!