♥ ett år ♥

Idag är ingen vanlig dag för det är Vincents FÖDELSEDAG!!!
ETT ÅR har gått sedan den där smärtsamma men underbara dagen i november.
Dagen då jag mötte min livs kärlek
Kan inte fatta hur fort detta året gått.
Trots att det gått fort har jag fått uppleva massor med underbara saker.
Det häftigaste är att från den stund man får sin bebis i famnen, så förändras livet och sin syn på livet. (iaf För min del.)

För varje dag som gått har kärleken bara växt!
Trots att jag i skrivande stund minns nätter med gråt och kämpande så är han ändå det underbaraste som hänt oss!!

första bilden hemma♥

 

10½ månad gammal

11 månader


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis!!

2010-11-28 @ 09:44:57
URL: http://emeliehultengren.blogg.se/
Postat av: Mickis

Helt otroooooligt vad tiden går fort! Grattis till familjen och Vincent såklart! Hurra hurra hurra!

2010-11-28 @ 16:55:12
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!