a walk at memory lane...

Om en vecka blir liten stor. Var tiden har tagit vägen undrar jag varje dag...
Så många underbara minnen från första tiden och hela året som gått.
Saknar ibland graviditeten men när jag ser min stora lilla kille som kan så mycket är jag glad att han är just stor.

För ett år sedan var jag väääldigt höggravid.

För ett år sedan hälsade vi på hos min syster i Lysekil. Tydligan hade Robin hört någon som fått vända vid färjan då värkarna satt igång och det blev bråttom.
Så när färjan la ut och jag började oja mig över ont blev han lite svettig.. hihi..


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja tänk vad tiden springer iväg.förstår din sambos när ni åkte med båten:)

2010-11-22 @ 09:08:51
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Mickis

Tiden går alldeles för fort...

2010-11-22 @ 09:24:43
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!