17 November 2010

Vincent har sovit i sin säng de 3 senaste nätterna utan att vara ledsen eller vilja komma upp.
Vi tog strid i helgen och jag hoppas det är detta som gett resultat.
Dock har han istället vaknat vid 6 men.. Jag går hellre upp tidigt än tusen gånger på natten :)

Just nu håller vi på med projekt måla om klädkammaren/blivande kontoret.
Kommer bli kanon!
Tyvärr innebär det att våran balkong blivit förråd så alla julklappar står där ute. Är glad att Vincent fortfarande inte förstår sånt :)
Ikväll ska vi måla sista lagret sen är det lister och inredning kvar :)
WOOHO!!

Räknar ner med fasa och inser att om 1½ vecka befinner jag mig återigen på Högskolan Väst. Kommer tillbaka med en då ettårig son... Inte så illa pinkat ;-)


DÅ & NU....

Kommentarer
Postat av: Madde

Filip sov dåligt hela natten:(

2010-11-17 @ 18:18:33
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Madde

Vi testade 5 mm men är verkligen svårt, de 5 m känns ju som en h när man väntar och väntar:(

2010-11-18 @ 11:25:35
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!