Rubrik?

Helt slut efter helgen som varit.
Efter en hel vecka med magsjuka är man ikke kry.
Så när det i lördags var inbokat 50-årskalas kändes det mindre lockande.
Men "svärmor" fyllde så inte mycket att göra åt.
Lämnade Vincent hos Lisa och Martin. Och jag saknade honom redan innan vi kört ut från uppfarten.

Festen var väll rätt kul, saknaden till trots. Jag fick nog vid 12 så körde hem mamma och pappa och åkte sen för att hämta mitt ♥. Han sov gott i vagnen så bara flyttade  över honom till bilstolen.
Var hemma i sängen vid halv 2 tror jag.. Vaknade vid halv 5 när Robin kom hem"smygandes".
sen vaknade Vincent vid halv 7. Gissa vem som gick upp då..
Robin vaknade samtidigt som Vincent sov färdigt sin förmiddagstupplur, vid halv 12.

Igår var vi nere på stan och träffade Paulina, Nellie, Ida och Ludvig! Satt i solen och njöt!
Idag är trist väder och jag är inte sugen på att göra något men ska nog traska ner till öppna förskolan en sväng ändå.
Vincent tycker nog det är lite kul att slippa glo på samma golv hela dagen.
Ja för han ligger endast  på mage och Ålar runt, runt!

Kommentarer
Postat av: Ida, Ludvigs mamma

Heej!

Nu hitta jag ännu en blogg att läsa;) Tack för igår!



Kram Ida

2010-05-04 @ 19:20:02
URL: http://karastebarn.bloggplatsen.se
Postat av: Ida, Ludvigs mamma

Ja det låter trevligt. Vi har ingenting planerat imorgon så vi går gärna dit då om ni vill? :)



Kram

2010-05-04 @ 20:05:41
URL: http://karastebarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!