barnbus =)

Idag har varit en super-toppen dag!!
Dagen började med mys i sängen och en flaska välling!
Sen grejade vi lite hemma och lekte på golvet. Vid 9 fick Vincent gröt och sen testade jag att lägga honom i sin  säng.
Resultatet blev 3 timmars sömn. Ja hela 3 timmar!! Jämfört med gårdagens 1h ca 45 minhela dagen, är det fantastiskt.
Jag hann äta lunch,plocka undan, städa OCH slappa på soffan innan lilleman vaknade pigg och glad.

Vid 13 kom Paulina, Ida och Johanna med sin kids så vi lekte och stojade ett par timmar. Vid halv 3 kom även syrran och lämnade Alvin som jag lovat att passa. Gick kanonbra, men jag kan för mitt liv inte förstå hur tvillingföräldrar får till det med mat- och sovrutiner?!
Alvin var för söt när han satt på golvet samtidigt som jag matade Vincent. Satt och tittade med sina stoora ögon.
Får jag inget? undrade han.
Sen stenslocknade Vincent i sin säng på 2 sek.
Passade på att leka med Alvin då :)

Somnade halvvägs över på mage. orkade inte ens bry sig när jag smög in med lite leksaker..

kusinerna inspekterar varandra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!