Gungeligung..

Idag var vi hemma hela familjen... Härligt!!
Jag  gick upp med Vincent idag.. Oftast så brukar vi ligga och mysa allihop i sängen.
Men ibland går jag eller Robin upp med Vincent så den andre får sova lite längre.
Inte optimalt att gå upp 5.50 på lördagar. Men idag sov vi till 6.15, Sovmorgon!

Bestämde oss för att greja lite hemma under Vincents långa sovpass på förmiddagen och gå ut en sväng efter lunch.
Idag åt Vincent spagetti & köttfärssås.. det var mums!

Efter lunchen gick vi ut och gungade en stund men det var så kallt så blev ingen lång stund.
Lika kul som första gången var det!! Så nu vet jag vad vi ska hitta på när det är fint väder. Vi har massa lekplatser bara några meter hemifrån, perfekt!



På tal om mat så köpte jag idag lite nya grejer till lilleman. Ska bli intressant att se om han äter kycklingen nu. Innan så har han bara spottat ut det.
Fanns även nån yoghurt med banan..
Vincent älskar verkligen mat oftast. Men efterrätten är inte lika poppis... tokiga unge ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!