gnällig bebis..

Idag trodde jag att det skulle bli fint väder men verkar som att det blir molnigt igen :(
Igår var det ju riktigt varmt.
Var ute och gick en sväng på förmiddagen då lilleman vägrade att sova och bara gnällde för att han var trött.
Sen efter lunch gick vi ner till stan och lekte med Johanna och Noel på lekplatsen.. =)

När vi skulle gå hem fick Vincent ett utbrott och var jättelessen och totalt otröstlig.
Verkade klia i munnen, Vincent kliade så han började blöda lite på läppen.
Slutade med att jag fick ta Vincent på ena armen och vagnen med andra.
Efter en stund gick han med på att sitta rakt upp i vagnen trots att jag såg på honom hur trött han var.
Hann hem precis innan regnet kom =)

Idag verkar vi ha samma gnälliga bebis som igår. Ingenting är riktigt bra och verkar klia massor i tandköttet.
Men jag tycker inte att tandköttet ser rött ut eller att det syns nåt överhuvudtaget.
Helst får ju tänderna gärna vänta lite till men ska det hålla på såhär så kan dom gärna spricka igenom nu.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch stackarn, hoppas det snart blir bättre!!

2010-05-19 @ 14:40:48
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!