Måndag

Helgen har varit lung och skön för en gång skull!
Kändes Skönt att inte boka upp massa tid på olika grejer... innan har det ju varit dop, fjällen och Robin som jobbat bland annat.
På lördagen gick vi ner till stan, lunchade och kikade på vårkläder till lillfis. Blev en fleecejacka och ska se om jag hittar matchande byxor. kändes lättare med tvådelat nu på våren istället för overall. Vi har ju nästan inte använt overall till Vincent sen i december när det var 20 minus. säger bara supertjock åkpåse

Idag ska jag försöka få ordning på vagnen. Åkpåsen börjar bli aldeles för varm men har inte kommit på hur jag ska lösa så det inte blir för kallt i vagnen.
För "locket" som vi hade till liggdelen ska man nog kunna ha till sittdelen oxå men den passar ändå inte riktigt..
Jaja vi får se hur det blir.. bara trist att det ska se konstigt ut bara för man vill ha sittdelen.
Kikade på Brios hemsida och där ser det ut som att de har samma överdrag till både ligg och sittdel... Men jag får fortfarande inte riktigt till det här hemma!
Hur fasen gör alla andra kan man ju undra?

I helgen fick Vincent gröt för första gången.. Han är ju 4 månader nu, min lilla bebis.
Inte så smaskens tyckte han, men det var spännande att få in skeden i munnen :)
Det gick iaf bättre och bättre för varje gång även om såklart mycket inte åkte ner i magen utan ut på haklappen och på mamman.

Fotade Vincent i dopklänning och sin sjömanskostym också så tackkorten till dopet kan bli gjorda någon gång...

Har ni sett något sötare?


Måste föresten berätta något kul.. Robin var lite hängig igår (inte det som är kul) och hade ont i huvudet. Men han fick ändå ta Vincent en del. Så igår kväll frågade jag om han verkligen skulle gå till jobbet, kanske hellre ville vara hemma med oss och mysa ;)
Nje, jag orkar nog inte det 2 dagar i rad. Vincent är ganska krävande just nu så jag går nog hellre till jobbet.
HIHI...

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken sötnos! Och har kommit på en present till skrutten som jag ska köpa i Thailand om jag hittar rätt storlek, ett par converse! ;)

2010-03-29 @ 14:59:39
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: Karolina

herregud va fin han var i sin sjömanskostym! helt underbar!



jag gillar Robins kommentar, haha!



Tänkte på det här med papprena..är det imorgon ni ska till öppna förskolan? jag slutar 15.30, är ni i stan då? jag ska nämligen ändå till posten på torget. annars tar vi det en annan dag!



skicka gärna ett sms om du kan ses en snabbis imorgon! =) 0735926068



kram karolina

2010-03-29 @ 21:12:11
URL: http://karolinahansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!