Fredag 26 mars

Fler mirakel har inträffat i vårt hem.
igår somnade Vincent av sig själv i vagnen inne!! Det har inte hänt sen han var ytteptte liten..
La honom där och han såg inte trött ut alls, låg och kikade en stund, när jag tittade till honom så hade han somnat!

Igår kväll efter att han fått sista flaskan vid 7 höll han på att somna i mitt knä.Gick in i sovrummet och la honom i vaggan där han vaknade till och jag förväntade mig ett illvräl. Icke ett ljud! stoppade i nappen och väntade fortfarande på gråt. Nehepp!
Gick ut ur rummet. Fick gå in ca 3 ggr och stoppa in nappen men efter 10 minuter somnade han AV SIG SJÄLV!!!!
Hör och häpna, inget bärande, somna vid flaskan eller vyssjande.
Bara napp och snutte. Jag sjöng inte ens "bäbä"

inatt sov han mellan kvart över 7 och 8!!!  ÅTTA! utan mat...
istället har jag ju stoppat in nappen flera gånger men det får det väl vara värt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!