Onsdag 10 mars

idag har vi bakat muffins så jag det sprutar socker genom öronen på mig...
Bakade några igår också men dom ska vi nog ha själva. Dom vi bakade idag ska vara till dopet. Ska dekorera med blått och grönt strössel!
Temat ska vara just blått och grönt, härmar syster på Alvins dop. Fick ju låna lite dekorationer av henne så det är lika bra att gå på det temat =)

Idag har vi dessutom hunnit med ett mindre trevligt besök, nämligen återbesök hos barnmorskan.
ja mindre trevligt då hon skulle "down under" och gräva.
Men lite kul att se journalen från graviditet och förlossning.
Hennes våg var lite snällare än våran dessutom, hade gått ner alla kilon sen inskrivningen i V9 plus lite till.

Det märks att man blivit lite härdad efter förlossning och amning. Min kropp är inte alls lika snygg som innan jag fick barn, inte på långa vägar.
Men jag bryr mig helt enkelt inte lika mycket längre. Magen är full av bristningar och tuttarna sitter inte längre på riktigt samma ställe. Men det gör mig inte så mycket. Jag har ju för 17 fött barn har jag numera rätt att utbrista när någon säger något om kroppen.
min poäng är att man blir härdad och bryr sig inte om när någon tittar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Har du gjort penntricket?? ;-)

2010-03-13 @ 16:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!