ullared

Nu är vi förhoppningsvis friska för ett tag framöver....
Imorn ska jag till Ullared med systeryster!!
Ska bli superkul att bränna skattepengarna på något vettigt ;)

Kine ska passa Vincent hela dagen... Hoppas han saknar mig liite iaf!
Kine är nämligen en av de bästa barnvakterna, märks att Vincent gillar henne! =)
Längtar ju såklart efter att åka samtidigt som jag är lite nervös över att lämna Vincent så länge... haha..

Har lovat Robin att köpa honom ett kjelle-skohorn, "ingen jävla plastaskit".
Så hör ni nåt från mig på ett tag är jag fast i shoppingparadiset ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Joo, fast jag visste ju ändå att han hade varit sjuk. Så det var ju på egen risk;) Sen hade tydligen Nellie kräkts hon också, så något vajsing är det som går.



Men men det har ju inte varit något mer ännu, bara feber under dagen och han har varit precis som vanligt, ett yrväder;)



Ha det så skojj imorgon, är riktigt avundsjuk;)

2010-06-09 @ 22:06:20
URL: http://karastebarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!