Feber

jaha.. Som vanligt är det min tur att bli sjuk..
Vincent är frisk så i söndags kände jag mig lite hängig. Fortsatte på måndagen och blev värre.
På eftermiddagen hade vi tid  på bvc för läkarkontroll. Gud vad meningslösa dom tiderna är egentligen.
Snabbt ska det gå, värre än vid fotoautomaten i Sällskapsresan (snowroller om ni minns?!)

Ah iaf när vi kom hem sov Vincent i vagnen och jag på soffan. När väl Robin kom hem var jag helt däckad. Frös och svettades om vartannat. Efter en låååång dusch och två alvedon kändes allt mkt bättre, dock har febern frotfarande inte försvunnit helt.
Fint sätt att fira sin födelsedag på.
Har inte ens fått någon present än.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du kryar på dig! Och Grattis igen!! :)

Puss och kram

2010-06-08 @ 18:50:23
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!