klädsim

Vincent har verkligen fått fart på sitt ålande. Ja för det blev inte till att krypa än. Han fick inte till det med armarna men just nu verkar det som att han ändå inte är riktigt nöjd med att åla så snart kommer han komma på det där med att krypa.
Idag har jag hittat honom flertalet gånger pillandes på diverse sladdar.
Igår låg han och bonkade på pappans högtalare med en kloss.

Försvinner man ur rummet i mer än 2 sek så är han inte där man la honom. Läskigt!! ;-)
Idag så tog jag fram den pyttelilla poolen jag köpte på ullared och satte på balkongen där det var som en bastu.
Vincent badade och plaskade och var supernöjd. Efter ett tag så vill han hellre åla bredvid. Hann med att doppa näsan både en och två gånger innan vi gick för att käka mat.

Efter maten gick vi ut igen, nu hade Vincent body på sig och jag gick för att hämta en handduk. När jag kommer tillbaka efter 20 sek då ligger hela ungen i poolen med både kläder och blöja på. HAHA.
Såklart var det inte alls mkt vatten i så risken att han skulle drukna var inte så stor.

Vincent var skitnöjd där han plaskade runt med kläder.



Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt!!!!

2010-06-25 @ 08:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!