Måndag 21 juni

Efter en helg full med aktiviteter är det skönt med en lugn hemmadag.

I lördags fixade vi babyskyddet. Grabbarna provkörde nya 9-5an.
Efteråt var de så nöjda att jag fick lite extra tid på överby, ensam. Robin tog Vincent :)
Shoppade mig ett par sandaler. Dock inte gladiatorsandaler som jag letat efter i all evighet.
Lämnade av grabbarna hos robins mamma och tog med mig Vincent till Syster.

Stannade ett par timmar innan vi åkte tillbaka för att hämta pappan. Slutade dock med att vi blev kvar hela kvällen. Tanken var att R skulle greja med min bil men istället hamnade han på bröllop.
Igår fick vi alltså åka ut igen för att fixa bilen. Jag städade den medans Robin pillade med sånt jag inte fattar ;-)
Så nu änligen är den nästan redo att köras!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!