sommarlov

Blev ingen lugn hemmadag trots allt..
Vi gick ner till öppna på sommaravslutning på eftermiddagen. Mysigt, men mkt barn! Träffade Paulina och Johanna med barn.
Efteråt gick vi till den nya lekplatsen men stannade inte så länge för Vincent blev hungrig så vi gick och värmde mat och fixade lite grejer på stan.
Såklart glömde jag ju hälften av det jag borde ha gjort.. men men..

Vincent är inne i en period nu när han är jättemammig eller klängig. Ska helst bäras hela tiden men ändå greja med allt annat, jag som inte är van med det tycker han "ompar" hela tiden...

Nu ska jag fixa lite här hemma och sen tömma kameran på bilder för minneskortet var fullt.



Så här brukar vi spendera de dagar det är fint väder...
Som sagt älskar närhet till gräsmatta och lekplats

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!