fortfarande sjuk liten kille...

usch.. är riktigt orolig för min son just nu...
Dock så känns det liite bättre nu ändå då han har fått i sig lite ersättning som fick stanna kvar i magen.
Vi var på BVC förut för att kolla vikten. Inget märkvärdigt där.
Hade gått upp sen sist vi var där, för en månad sen.
Hon tyckte vi skulle skippa allt utom ersättning och vanlig mat.

Dock går all mat går rakt igenom den stackars lilla späda kroppen. Har slutat räkna hur många blöjor jag bytt om man säger så.
Förut idag på eftermiddagen så blev han dessutom jätteslö. Inte likt min lilla sprattelgubbe.
Han brukar hinna vända sig 10 ggr under ett blöjbyte och åla runt som en tok men ikke idag.
Men efter att pratat lite med mamma och beklagat mig kändes det lite bättre. Sen fick Kine Vincent att le ett par ggr så vi avaktar till imorn.
Då ringer jag barnmottagningen och frågar vad fasen vi ska göra.

MEN nu till nåt roligare... Helt plötsligt har vi fått en ny familjemedlem. En till bil :)
Dock inte körklar riktigt än, men snart så :D
Då jäklar ska jag och Vincent puttra runt och göra spontanbesök här och där :D

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, hittar jag ett par så lovar jag att köpa ;) vilken färg skulle du ha? :)

2010-06-03 @ 09:35:31
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!