Emaus och strandpromenad

Vi vaknade tidigt idag med, fast närmare hel än halv iaf :)
Trodde inte vi skulle få så fint väder idag, men det har varit riktigt härligt!
Har varit en sväng på Emaus med barnen. Jag och Ida bytte barn en stund så gick jag och Ludvig och kikade på kaniner medan Ida tog hand om min huligan. ;-)

Vi tog oss även en sväng på strandpromenaden, var riktigt mysigt. Såklart ännu bättre med trevligt sällskap!
Matade barnen i skuggan på en parkbänk och spanade på folk :)

På väg hem blev jag sugen på sallad så köpte med mig hem. R är och grejar med min bil...

Fick hem min födelsedagspresent idag, som jag köpt till mig själv... haha
Kommer från Sweets.
Kanonfint, billigt och snabb leverans. Beställde det i lördags och redan idag låg det i brevlådan!
på brickorna står det Vincent och hans födelsedatum.

 

Tänkte visa min personliga favorit från Ullared...

Ser itne så mkt ut för världen men dessa dockor är supersöta!

Dessutom luktar dom gott! Fråga inte varför...

 

 

Nu ska jag njuta av kvällssolen på min underbara balkong!

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Fint bordet var :) Lovar att kolla efter skor åt Vincent, men kan inte lova att jag hittar :S Men vi får se :)



Ha det så bra så hörs vi när jag har kommit hem igen! :)

Puss och kram

2010-06-16 @ 11:18:42
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!