back on track!

Idag vaknade Vincent vid 5 och ville inte somna om. Gav honom en flaska ersättning, räckte dock inte utan han blev jättelessen när den tog slut.. sparkade Robin ur sängen så fick han göra en till.
Somnade om till 6.15 då låg Vincent och petade mig i näsan och grejade, somna om igen och sov till halv 8. SKÖNT!

När vi sen gick upp fyrade lillen av ett par leenden och bjöd t.o.m på ett skratt eller två.
Verkar vara på bättringsvägen! tjoho! Vi är tillbaka!!
Packade ihop oss och åkte ut till mammas trädgård en sväng i SOLEN!

Ikväll när robin slutade jobbet åkte vi och hämtade honom hos hans mamma eftersom han hade kört dit min nya pärla :)
Grabbarna (bröderna börjesson + Vincent) pillade och grejade massa med bilen. Snart så blir den nog mkt fin, om jag nu får köra den nån gång. Om inte Robin hellre vill ha den själv för som han sa; kul att ha nåt projekt att pilla med..


Tänk att vincent varit så här liten...
4 dagar gammal!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, får se vad jag hittar :) Behöver det vara äkta eller går det bra med kopior också? :p

Bra att Vincent är på bättringsvägen! :)

2010-06-04 @ 06:52:04
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

sv. gul vagn från Brio :) den är supermysig!

2010-06-04 @ 10:36:42
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!