veckan som gått

Idag var vi en sväng i Stenungsund för att kika på cykelbarnstol. Blev ett köp. Nu är det bara cykeln som saknas, står kvar hos mammsen sen förförra sommaren.

Istället för att skriva massa bjuder jag på bilder från veckan.

Fyndade  världens underbaraste linne till Vincent. P.o.p såklart.
och en frck t-shirt i pappans stil


En av mina födelsedagspresenter. Min son är en sån morsgris att den snart är urtvättad.


För ett par dagar sen hittade jag äntligen min sommarskor.
Sandaler. 1 år efter alla andra men...
Lovar att aldrig börja modeblogga ;)


ett liitet litet risgryn. Ser ni?! misstänker nr 2 kommer snart oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!