tiidig tisdagmorgon

klockan är 6 lite drygt och vi har redan varit vakna en timma.
Ja det ska väl märkas attman är småbarnsförlder... När Vincent vaknade 5 var hungrig trodde jag att han skulle somna om men när jag lagt ner honom i sängen, går på toa och kommer tillbaka igen då ligger han och flinar som aldrig förr.
Så jag tog upp honom och nu myser vi i sängen.

De senaste två dagarna har inget varit som vanligt, V har ändrat både sov och ättider.
resultatet blir trött Mamma! (och pappa)
Igår var han helt tokig, skrek och skrek hela kvällen. Han vägrade äta, sova eller göra något vi erbjöd honom. Det slutade med att vi gick runt med honom samtidigt som han åt på flaskan.

nej nu ska jag försöka söva sonen... Natti!

Kommentarer
Postat av: LIsa

åååh vad härligt, not, gött att du kan gå och lägga dig igen iaf oxå...

2010-02-09 @ 10:35:27
Postat av: Malin

Åååååhhhh visst är småbarnstiden härlig ;-) Men håller med Lisa, passa på att sov när han sover!!

2010-02-09 @ 17:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!