dålig dag!

ligger i sängen och bloggar från robins nya telefon =)
idag var tanken att åka till överby för att kolla kläder till dopet, både jag och robin behöver lite nytt...
Vi åkte förbi SAAB innan och kikade på combi. Vi är grymt sugna båda två, mem ska vänta lite till innan vi lägger massa pengar på bil. Med tanke på att F-kassan tyckte jag skulle klara mig på 1400 denna månaden så lär det väl dröja länge...
Efter saab åkte vi till överby för att kika på babyproffsen.
Kom på då att vi kunde få skötväskan fixad på beginners.
nemas problemas var svaret vi fick. Meeen vet inte om exakt samma färg finns kvar...
jaha, tänkte vi men det kan ju inte vara så farligt väl?! JO, det kunde det!
istället för en mörkbrun och väldigt fin väska fanns det diarebrun eller svart med 08modellens tyg. (a det skiljer på tygerna och nej den var inte fin)
kände hur mit humör gick från glad till förbannad ju mer jag fumderade på väskan. Slutade iaf med en diarebrun väska som jag avskyr!
Jag är fortfarande besviken över väskan vi betalade dyrt för. Sen blev Vincent AKUTgnällig och tyckte vi skulle åka hem. så inga affärer hanns med utom ett 25sekunders besök på Name It, med andra ord tillräckligt länge fö att se att jag ville kika mer...
Jaja får åka dit på en vardag istället utan massa folk, arg mamma och gnällig bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!