gravidbok

Igår var jag ju som sagt på Torp aldeles ensam för första gången sedan Vincent föddes. Lyx men samtidigt så tänkte jag hela tiden på hur de hade det här hemma... som tur var så hade det gått kanonbra, men som sagt man är ju lite knäpp för när man äntligen får tid för sig själv längtar man bara hem igen ;)
Dock hittade jag inte det jag ville ha, nämligen kläder till dopet och lite nya kläder till Vincetn. Han börjar växa ur 62 och 68 har vi inte så jättemkt i än så länge.

Vi ska ta oss en promenad ner till stan senare idag för att införskaffa oss två "scrapböcker" (heter det så?) iaf två st album att klippa och klistra i en till dopet och en om Vincents första år.
Har äntligen fått gjort färdigt boken om graviditeten och förlossningen.
Ska bara skriva färdigt om själva förlossningen.
Tanken är att någon gång i framtiden ska Vincent kunna få kika i boken så vill inte ha för mkt detaljer kring förlossningen samtidigt som jag vill kunna minnas det :)


1.Mammas tankar om graviditeten
2.magen växer..
3. ..och växer

4. på värtimer.se kan man klocka värkarna och sedan skriva ut detta.
5. bilder från förlossningen
6 bilder från BB (på denna bilden myser far & son)

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad fint albumet ser ut på bilderna! :) Alltid kul att ha något sådant när man blir äldre :)

Puss och kram

2010-02-25 @ 11:55:28
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: myamia

jättefint album. å ja, man kan kalla det scrapböcker. jag säger scrapalbum om mina. men det är olika för alla. :)

Är du intresserad av att köpa scrappapper i alla möjliga färger och mönster så får du höra av dig. jag har rensat ut för att sälja på tradera.

kramkrma

2010-02-25 @ 11:58:42
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!