Söndagkväll

Iförrgår kröp Vincent över hela golvet på sitt rum. Men när jag försökte få honom att krypa efter det så vägrade han...

Igår var vi på 1+5 årskalas. Linus och Alvin. Stora grabbarna. Kan inte fatta att tiden går såå fort. Kikade på kort när Linus var 1år, Han och Vincent var rätt lika :)
Efter kalaset åkte rakt till kräftskiva, dock blev det ingen för min del.
Vincent var trött och precis när vi skulle börja äta vaknade han igen. Jag bestämde  mig för att åka hem.

Idag har vi varit ute på äventyr!! Utan kids, mysigt!! Mer om det senare!
Nu ska jag njuta av lugnet innan nästa vecka drar igång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!