Lyxåket :)

Vi har alltså köpt ny vagn till lillkillen! Helt förälskad var jag från första ögonblicket. Blev dock en urban jungel och inte swiften som vi hade tänkt från början.

Vincent sitter verkligen kanon i vagnen och slipper kana runt som han gör i BRIO:n. Antar många tycker det är tidigt att börja med framåtvänd, ja det tycker jag med men Vincent åker bara vagn på det viset numera.
Antagligen kommer vi ha kvar den gamla vagnen ett tag för att se men den säljs nog rätt fort..

 

Testsitter nya vagnen :)


kolla vad jag kan...

 

Provade fina skor på inter sport :P




Kommentarer
Postat av: Emelie

så stor han blivit nu! Känns som alldeles nyss han var en liten plutt ju :)

2010-08-18 @ 22:22:13
URL: http://emeliehultengren.blogg.se/
Postat av: Ida, Ludvigs mamma

Vilken snygg kärra! De sitter faktiskt mycket bättre i trehjulingarna över lag tycker jag. De kommer mycket högre upp och ser mycket mer. Man märkte stor skillnad när Ludvig fick sin, det var roligare att åka vagnen då;)

2010-08-19 @ 08:19:55
Postat av: Emelie

Ja hon har nog växt hon med :) Vi håller på att skola in henne på dagis nu, lite läskigt är det allt. Man ville inte att tiden skulle gå riktigt så fort.

2010-08-19 @ 09:06:34
URL: http://emeliehultengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!