Höst

Då var semestern slut för denna gången, och jag &Vincent är själva hemma igen.
Lite trist är det, både jag och vincent har liksom vant oss vid att ha Robin hemma.
Samtidigt är det skönt att komma tillbaka till lite vardagsrutiner igen.

Det som jag bävar för nu är hösten. Höst betyder back to school för min del. Jag längtar INTE! (eller gör jag kanske det?)
Hur som helst känns det som att tiden går lite extra fort nu när jag vet att det snart är min tur att gå hemifrån om mornarna. Mitten av november tror jag att jag börjar..
Då ska Robin vara hemma med Vincent fram till januar,i då vi skolar in honom på förskola. Lite tidigt tycker jag men för vår del funkar det inte annars. Kan dock tänka mig att när Vincent väl är inskolad kommer han älska dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!