9 April 2010

Idag ser det ut att bli fint väder, skönt!!

Vincent har bökat en del inatt med, är nog 3:e natten i rad som han inte sover sådär lugnt och skönt som han brukar.
Men sen har ju en förkylning brytit ut också så det är nog inte så konstigt egentligen.
Inatt var det inte lika många gånger och inte lika "farligt" men mellan 12 och halv 3 sov jag inget större..
Men när jag somnade vid halv 3 så fick jag sova fram till kvart över 6 så det var skönt :)
Natten innan då vaknade Vincent flera gånger och sömnen blev sönderhackad.
Man har ju blivit "bortskämd" med att få sova utan avbrott och bara stoppa in nappen nån gång.

Men men antar det är snoret som spökar för inatt var han egentligen inte hungrig bara hade svårt att somna om.
Desssutom är han aldeles för stor för sin vagga så imorgon ska vi åka till Göteborg och kolla på spjälsäng och shoppa lite grejerpå IKEA till Vincents rum så vi äntligen kan få upp alla fina presenter han fick på dopet.
Vincent ska vara hos farmor under tiden.
hur ska det gå? Farmor kommer nog vara trött efter en hel dag med Vincent iallafall. full fart...
Kommer vara konstigt att inte ha honom med, man är ju van att "sitta ihop". Har ju liksom gjort det i drygt ett år ;-)

ska vila lite nu när busungen sover!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det värsta är väl att han snart gör det. Eller aa, reser han sig såhär tidigt så kan det väl inte bli annat än en kille som börjar gå tidigt. Och det vet jag inte riktigt vad jag tycker om.. Haha ;)

2010-04-09 @ 11:06:17
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Malin

Kommer säkert att gå jättebra!!

2010-04-09 @ 16:50:19
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

fint namn din son har ;)

2010-04-09 @ 17:55:03
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!