liten sjukling..

Efter en kort fast ändå lång helg så är det åter måndag.
Iof så blir veckan lätt rörig för min del då jag inte behöver passa andra tider än lillemans.

Helgen spenderades bland annat på göksäter med mamma. Ska äntligen få upp gardiner i vardagsrummet. Vi är ju fortfarande "nyinflyttade" ;)

Idag började dagen strax efter 6. Lagom tid tyckte Vincent.
Mamman kunde tänkt sig en kvart till :)
Vid halv elva kom Kine och skulle passa Lillfis medan jag skulle klippa mig. När jag var hemma vid 12 möttes jag av en glad skrutt.
Dock ändrades det fort. Vid lunchen ville Vincent inte ha någonting och sen när jag skulle byta blöja kom det en jättespya.
Åhnej!
ja insåg ju rätt fort vad det handlade om, magsjuka... Badade Vincent som inte brydde sig nåt nämnvärt.
Så nu är vi hemma i minst 48 timmar, även om lilleman piggade på sig och inte har haft några symtom nu på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!