Sleeping beuty!

Jag står i köket och vispar ihop en muffinssmet...
Får nämligen fint besök idag, Ebba nybliven 6åring (idag närmare bestämt) kommer och hälsar på!
Malin och Smilla ska på läkarbesök och då får ju gärna Ebba komma hit och passa Vincent :)
Senare i eftermiddag kommer även min kusin på besök är väl typ 5½ månad sen vi sågs sist, på Alvins dop. Jag var då höggravid, och hade ca 3 veckor kvar innan lillskrutt bestämde sig för att kika ut..


Till något annat natten har gått kanonbra!! Vincent sov utmärkt i sin säng inget större gnällande, fick ju gå upp ca 3 ggr och stoppa in nappen men tror vi behöver lite mellanrum mellan våra sängar så det var skönt att få flytta honom en liten bit bort..
Idag tänkte jag även testa att lägga honom i sängen på dagen för att se hur det går.
Normalt sover han i vagnen på balkongen och brukar då sova runt 2 timmar. Men kan ju vara skönt att han kan sova i sin säng oxå.
Verkar som att det funkar..Woho!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fint det blev i sängen!!!

2010-04-14 @ 16:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!