och stor sjukling....

ja så var det ju då min tur att bli sjuk.
Behöver inte gå in på detaljer men begreppet "spy galla" har fått en ny innebörd.
Stundtals kändes det som att jag skulle dö...
Det som var jobbigast var att jag blev dålig vid halv 10 igår på dagen. Robin var redan på jobbet och kunde inte komma hem tidigare. Som tur var så sov vincent en hel del under dagen och var nöjd med att leka ensam på golvet...

Vid ett tillfälle sa jag att jag hellre går igenom 5 förlossningar än är magsjuk...
Längesen jag var så dålig.
Men ja nu lever jag och mår bättre har fått i mig en macka iaf och Robin är hemma med fortfarande lite hängig Vincent...

Fattas ju bara om Robin också skulle bli liggande nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!