28 April

mitt i alla magsjukebaciller som virvlar runt här hemma har jag ju glömt bort den viktigaste dagen på i månaden ;-)
28 April..
Vincent "fyller" 5 månader.
kan ni tänka min lilla skrutt som blir så stor.
När jag ser andras små färsingar känns det som evigheter men ändå bara några veckor sedan som Vincent sov var som helst och bara ammades hela tiden.

Jaja... det jag vill ha sagt är att han växer och det nåt så oerhört fort.
Jag vill inte ens tänka på att han en vacker dag kommer vara längre än mig.

Nyaste just nu är: pruttljud med tungan och att testa röstens olika lägen. ibland kommer ett knä upp under magen men oftast åker det ut lika fort igen. men en vacker dag kryper han utan att jag vet ordet av.

Kommentarer
Postat av: Therese

Fika någon dag kanske? Flyttar till Uddevalla idag :)

2010-04-30 @ 15:56:43
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!