vecka 31

min blogg håller på att förvandlas till en gravidblogg, antagligen för det upptar väldigt mycket av min tid just nu (konstigt va??)

idag har jag iaf varit hos Barnmorskan, hon klämde och kände och sa att för tillfället så låg Liten med huvudet ner (jipiie!) MEN inget säger att han/hon vill ligga kvar så fram till förlossningen.
Berättade om mina systrar som båda har fött första barnet "åt fel håll" alltså med huvudet upp och rumpan ner.
Normalt sett så ska barn födas med huvudet först.
Barnmorskan sa då att vi skulle ha lite extra koll på hur Liten ligger, sa även att det kunde bero på bäckenets form isåfall får vi skylla på mamma ;)
Fick även lite info om vaccin mot svininfluensa, men jag ororar mig inte faktiskt. Dessutom så får man inte längre kläder till bebis på BB längre, nej allt som bebis ska ha på sig får man ta med själv.
hjärtljuden låg denna gång på 134 slag/minut tror jag ungefär.
och innan alla frågar Nej min mage är inte väldigt stor, utan ligger på normalkurvan.


tänk vad mkt gott det ligger i den magen.. :P

Kommentarer
Postat av: lina Aspelin

halloj tjejen=) hur går det med dig?? jag vet inte om du fick mitt mail men det är en 07 jag hade skrivit fel. kommit nära 9 ist för 0.. karm

2009-09-17 @ 11:28:23
URL: http://linaaspelin.blogg.se/
Postat av: Mickis

Åh snart e han/hon här! Roligt! Söt mage du har =) Ses imorrn! Pöss

2009-09-17 @ 16:42:33
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!