lördagmorgon =)

klockan är strax innan 8 och jag har varit vaken i minst 40 minuter...hur sjukt är det inte?? bara för att det är lördag. Suck!

På schemat idag står en tur till vinden med en hel del lådor och "skräp"... ska bli skönt att få lite plats här hemma innan man fyller upp den med bebissaker, vilket vi iof redan gjort men :P
sen ikväll blir det antagligen bio :)

igår var jag HELT ledig för första gången på nästan tre veckor, hur skönt som helst med sovmorgon och en dag ledig :)
Dagen spenderade med att städa och fixa lite hemma sen blev det lunch med Therese på Thai och en sväng på torp.
på torp blev det en del shoppat men bara bra-att-ha-saker.

nu ska jag nog gå och väcka sambon tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!