datakrångel....

åh vad jobbigt... min "stora" data har tagit själkvmord och gett upp.
om den har bestämt sig för att lämna in så vet jag inte vad jag gör, alla bilder som kanske inte går att rädda.. suck!!
hoppas min "handyman" kan rädda nåt!

skolan har ju startat nu igen och jag känner mig lika förvirrad som för ett år sen, vad gör jag här? vad går kursen ut på? vad ska vi göra för att bli godkända?
sen att jag itne vet hur jag ska göra med skolan är ju också ett problem jag ororar mig lite för, men det borde lösa sig!

Igår var vi hos Lisa och Martin för Robin skulle hjälpa dom med lite el-grejer och jag passade på att mysa med barnen, ja för dom är ju två nu.
Jag och Linus lekte på hans rum medan lillebror låg i sängen och snuttade, kikade upp ibland för att se vad brorsan pysslade med. När det blev tråkigt att ligga ensam sa han ifrån och moster var snabb med att plocka upp honom. Sen satt jag med honom i knät på golvet samtidigt som Linus körde med bilarna och jag försökte hänga med i leken.
Det är mys det! småkusinerna låg och "knödde" på varandra, den ena i min mage den andra utanpå magen, så nära men samtidigt långt bort... hihi.

Skrutten bökar runt i magen som bara den nu och varje rörelse känns :) längtar efter Liten nu... man börjar förstå att det är en liten bebis och ingen alien som ligger därinne...

vecka 29 nu :)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Haha jag är inte avundsjuk på er för att ni börjat skolan, det är ett som är säkert! Btw söt mage du har nu - stor! Jag kan knappt hålla mig längre jag vill se den lille/lilla nu ju! Pössar (Gregart mår fint och är just nu hos mamma denna månaden eftersom att vi har delad vårdnad..)

2009-09-03 @ 23:09:15
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!