Hemstudier och tvätt av bebiskläder

idag har jag hemstudier... vilket betyder liite sovmorgon och att i lugn och ro äta frukost :) superskönt att för en gång skull ta god tid på sig.
Var en sväng hos tandläkaren också, ja sånt måste jhu göras. Mitt sista besök som barn, snart blir jag vuxen på "riktigt" dvs betalaför mig som alla andra ;)
Har även passat på att tvätta lite idag, ytterligare bebiskläder.
Overallen och SAAB-filten.









Känns helskumt att om ca 6 veckor (plus eller minus) sitter man med en lite skrutt som faktisk ska ha på sig kläderna och ligga i vagnen som stått oanvänd så länge.
åh kan du inte komma till oss nuu.. eller nej föresten, jag har ju egentligen inte tid ;)
Har bestämt mig för att göra praktiken på 4 veckor. då är jag alltså hemma ca en vecka innan BF. Kommer ta studieuppehåll f.o.m 16 november. Om allt nu går enligt planerna vill säga.

Skulle kunnat vara min mage, eftersom Liten har det trångt nu så känns alla rörelser mycket tydligare. plötsligt något vasst litet knä eller en fot som sticker ut, aj. haha.

Kommentarer
Postat av: Therese

Sv: Haha, skulle jag kunna göra, be en tatuerare rita upp en bild åt mig, men blir jobbigt om jag inte vill ha den bilden ;) + att jag inte vet vart jag vill ha tatueringen heller :P Och jag längtar till november/december, du kommer inte ha en lugn stund då eftersom jag och Mickis kommer vara hos dig hela tiden ;)

Puss

2009-10-07 @ 16:55:35
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Vilken härlig bild - en sån man önskar sig på sina barn när de ligger i magen.

Lycka till!

2009-10-08 @ 12:20:53
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!