nej ingen bebis ännu....

idag är det skitvädder ute. inte minsta tillstymelse till sol...
Blev ingen sväng ner till stan när det var ljust, jag satt mest och förstäkte få ihop mitt j***a arbete.
Idag är en riktigt tråkig dag, jag ska nog mest sitta och skriva färdigt och eventuellt kolla på film om jag hinner och orkar.

När Robin kom hem igår så åt vi lite och sen gick vi på en promenad ner till stan för att posta paket, och handla lite mjölk. SKÖNT!!! jag behövde verkligen frisk luft, somnade hur skönt som helst!
Tyvärr fick jag ju såklart ont i allt vad fogar heter, men  det var det värt!! Robin masserade och värmde vetekudde =)

Och till ALLA som undrar, NEJ bebis har inte kommit och jag känner ingenting!!!
egentligen vill väl alla bara väl men igår efter 6:e förfrågan om det kommit någon bebis tröttnade jag och "glömde" av vart jag lagt mobilen...
Så ni som undrar, jag lovar att höra av mig när den kommit!
f.o.m nu så behöver ni inte fråga...

Kommentarer
Postat av: O

2009-11-25 @ 22:48:32
Postat av: Evelina

haha ja den frågan är bara att leva med när man kan föda när som ;-)... se det som att det snart är över med såna frågor och sen kommer samma personer fråga om bebisen och då kommer du vilja berätta ALLT :-)

kram och lycka till!

2009-11-27 @ 14:05:33
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!