klagomur

blä.. haft ont inatt med, men som sagt bara mesiga förvärkar!
igår fick jag två som kändes ganska mycket, Jippie tänkte jag men sen hände inget mer....
Men tog en dag extra hemma och vilar mig på, får ju komma till praktiken imorn och säga hejdå för denna gången.

tänkte även informera er om att det är dumt att få kokande vatten på en stoor gravidmage. Jag testade nämligen detta igår och AJ vad ont det gjorde, inte nog med att huden är utspänd så sitter ju alla kläder tajt och skaver på märket. Ja jag fick ett brännmärke, enda stället där jag inte redan hade bristningar fick jag två märken.
Inte så jättestora men ont ändå. jag skulle röra om i spagettivattnet, vattnet bubblade upp så jag fick det på handen, reflexmässigt drog jag bort handen och då skvätte det ännu mer rätt över min stora mage.

när jag ändå är igång och klagar så vill jag klaga lite på de byggjobbare som hänger här utanför,snälla sluta borra!
och att man har grannar som inte fattar vart det kommer ifrån gör inte saken bättre.
Så dessa grannar antar att det är någon i huset som borrar, och då får man banka i väggen, jajjemän!!



nej nu ska jag rycka upp mig och äta lite frukost i sängen :P sen får jag ta tag i lite plugg :S

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Shiiit nu närmar det sig verkligen, tänker på dig så mycket, hoppas allt går bra för dig. Aj vad ont det lät, du får akta din mage :) Lästa att du också blev underkänd, jag med!?!?!?!? Fick också samma svar att jag inte följt instruktionerna, sen när började de ge oss instruktioner. Åhhh orkar verkligen inte, fick ont i magen när jag såg det :( Kommer du komplettera uppgiften innan eller efter bebisen? När är det ni flyttar? kram kram

2009-11-13 @ 11:24:01
URL: http://drommarochlycka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!