24 november

tanken idag var att plugga på morgonen eftersom det är enda gången på dagen jag kan fokusera, och sedan möta Paulina i stan och följa med henne på Öppna förskolan.
Men som sagt tanken VAR att det skulle bli så.
För det första stängde jag av klockan och sov en halvtimma till, inte bra.
sen ringde Paulina och sa att lilla Nellie var förkyld, stackarn.
iof var det nästan lika bra för då hinner jag plugga lite till, men hade varit kul och ses.. men men... =)

funderar på att ta en sväng ner till stan och få röra lite på mig sen, det är ju SOOL idag.
kanske ta tag i lite julklappsköp, hade varit skönt att få avklarat iaf dem till julklappsleken avklarad.
Funderar även över vad man ska hitta på till Robin, tror han hade uppskattat detta. Lite väl dyrt enligt mitt tycke ;)
Får väl göra som syrran sa, beställa alla julklappar på nätet sen, bara klicka och betala ;)

för min del får tomten gärna komma med detta eller kanske ett sånt här.
Eller skulle väl behöva ett nytt duntäcke egentligen men vi får se vad tomten kommer med (om jag varit så snäll då ) :)

p.s. idag är det 24 november alltså "deadline" men bebis låter oss vänta ser det ut som...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!