söndagen

som sagt skulle gårdagen bestå av lite hemmafix, men det blev inte så mkt utav det.
vid halv tio ringde Linus och undrade om det kommit någon bebis inatt, nej det hade det ju inte gjort.
"längtar du efter bebisen?"
"nej inte jag men mamma..."


efter lite småprat hit och och dit frågade jag linus vad han skulle göra idag.

jag ska leka med E (flickan mittemot och Linus nya kärlek, enligt rykten)
jaha och Alvin då?
nej han ska bara sova, han sover nu!
och mamma och pappa då?
dom ska vara hemma med alvin..
får dom inte vara med och leka, skojar jag
nej för vi ska bara leka barnlekar, tråkiga barnlekar som mamma och pappa inte tycker om!!

hihi...

slutade iaf med en fika ute hos Lisa och martin =)
sen ringde mamma och pappa och frågade om dom fick komma in en sväng också så det blev inte alls mkt grejande hemma men jag städade iaf badrummet på morgonen. Fick även fixat till skötbordet!
så nu är det mesta fixat inför lillskrutts ankomst, allt förutom vaggan då.
Men har tvättat sängkläderna och ska tvätta täcke och kuddarna med, i värsta fall får väl Robin hämta vaggan när innan vi kommer hem från förlossningen.
Men jag längtar efter att få bädda och göra iordning den som jag vill ha det =)
nu har vi även plockat fram vagnen och avtäckt den. Den har iof stått hemma ett tag men med plast över den för att den inte ska bli dammig och smutsig.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Vad mammig du är redan nu! Du kommer att bli en riktig pyssel/mysmamma! =)

2009-11-16 @ 15:33:47
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!