I väntan på...

är hemma idag med, orkade helt enkelt inte ta mig till praktiken, känner mig helt färdigoch känner av den där härliga foglossningen. Så passade på att ta en dag och vila lite.
Igår kändes det som att bebis kanske inte skulle dröja alltför länge, hade förvärkar som kändes ganska mycket och  flera gånger. Men när jag la mig i sängen så gick det över, tyvärr, hade varit skönt om bebis kom NU.
Men det är väl bara att räkna med att det kommer ta ett tag.

BM i måndags sa att bebis inte var fixerad men hon trodde att den låg med huvudet neråt, trots att jag i helgen hade känt konstiga rörelser på "fel" ställen. Men hon sa att om jag kände mig osäker så skulle jag höra av mig så fick vi göra ett UL till och kolla så Liten ligger rätt.
Vill helst undvika sätesförlossning om det går.
Men de senaste dagarna har rörelserna varit som vanligt igen, på "rätt" ställe.

usch kände nu när jag var uppe och grejade en liten stund att det gör ont, men inte sådär riktigt ont, vilket innebär att det är bara att härda ut!
ska iaf börja fixa med mina skolarbeten, ett som måste göras om och ett som skall skrivas! sen är jag så redo man kan bli för lillskrutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!