today is today

idag har jag hunnit med mycket, alldeles för mycket ;-)

började med skola och grupparbete, bravo oss!
sen på lunchen fixade vi en bok och lite andra små ärenden på skolan.  För att avsluta dagen med en helt otrolig föreläsning som gav mig oerhört mycket. jag förstår vad kursen handlar om nu!!! (obs ironi)

MEN en sak som var väldigt bra med dagen var att vi fick skriva på en lista för att registrera oss på kursen, något som vi "dumma studenter" redan trodde vi gjort på kursintrot med den där virriga vikaren aka ALU...
men ja som sagt Högskolan väst i ett stort Nötskal.

jag och Klintan, som therese numera kallas, hann förbi Oden en sväng där jag shoppade mig en tunika.
sen väl i stan så orkade ingen av oss gå hem så blev en impulsfika på Espresso dit Mickis oxå råkade hitta =)
Mikaela var så snäll sen att hon körde hem mig så jag slapp att röra mig för mkt. Tackar! :)



nu ska jag krypa upp i soffan läsa en bok (skolarbete) och äta Piggelin. farligt att man kan köpa 15-pack med piggelin, blir verkligen beroende...

Kommentarer
Postat av: Myamia

hehe piggelin.... härligt att du har ngt att svalka dig med. det hade min onda hals behövt. jag är trött och sjuk och har inte läst speciellt mycket. dessutom har jag inte fixat min uppsats än. buhu... mya

2009-05-07 @ 20:57:43
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: mickis

Mmm piggelin.. Klintan? Hahahaha, måste användas! Pöss

2009-05-07 @ 22:28:35
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: Cristian

Ouh, piggelin is the shit! ;) Jag är beroende...

2009-05-09 @ 00:50:02
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!